Morten Steingrimsen snakket med Dagsavisen angående Oslo Filmfest og hva som gikk galt.
Foto: Brian Cliff Olguin *** Local Caption *** Morten Steingrimsen var initiativtaker til Oslos nye filmfestival, Filmfest Oslo. Men sluttet etter intern maktkamp og påfølgende trusler om å slå selskapet konkurs. – Jeg ble redd for hva som kunne bli konsekvensene og trakk meg derfor helt ut av festivalen, forteller han.

